لیست باربری ها

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

باربری آزادی – جابه جا بار، ارائه دهنده خدمات بسته بندی و اسباب کشی در محدوده میدان آزادی تهران میباشد. اگر ساکن تهران هستید ، میدانید که تعداد زیادی از مردم در مناطق غرب تهران و در حوالی میدان آزادی زندگی میکنند. بنابراین خوب هست که با باربری هایی که در منطقه نزدیک محل زندگی شما هستند، آشنا بشوید.

اتوبار و باربری میدان آزادی
باربری میدان آزادی و ارائه خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه در محدوده میدان آزادی از جمله خدماتی است که باربری در این منطقه ارائه می دهد. به اطلاع شما عزیزان میرساند که کارگو بار برای ارائه خدمات به همشهریان عزیز منطقه اتوبار میدان آزادی ۲۰% تخفیف ویژه اسباب کشی در نظر گرفته است.برای برخورداری از تخفیف ویژه باربری خیابان آزادی  می توانید با شماره 1777 تماس بگیرید.

خدمات بسته بندی وسایل، کارتن اسباب کشی، کارتن رگال دار برای لباس، فوم ضربه گیر، نایلن های حباب دار و خدمات VIP اثاث کشی سرویس هایی هستند که کارگوبار برای باربری محدوده میدان آزادی ارائه می دهد .

ما همواره سعی بر این داشتیم تا  با تعدد شعبه های مختلف  در سراسر شهر تهران سرعت ارائه خدمات خود  را به همشهریان عزیز بالا ببریم. به علت نزدیکی شعبه بار در منطقه میدان آزادی ارائه خدمات باربری و حمل اثاثیه در سریع ترین زمان ممکن برای این محدوده انجام میپذیرد و از زمان تماس شما بعد از ۲۰ دقیقه ماشین ویژه حمل بار درب منزل شما خواهد بود.

 با دانستن اینکه کدام خیابان ها و مسیر ها به میدان آزادی ختم میشود، میتوانید روند جابه جایی و اسباب کشی خود را تسریع دهید.

شماره تماس باربری آزادی 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۰۴
لیست باربری ها باربری