لیست باربری ها

طبقه بندی موضوعی

تصاویر اسباب کشی

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۳ ق.ظ

نحوه چیدن وسایل در کامیون باربری چه اهمیتی دارد؟
وقتی قصد جابجایی از محل فعلی به منزل جدید را دارید همه وسایل را بار کامیون می کنید. لوازمی که به درستی در کنار یکدیگر قرار نگرفته اند، موقع حرکت کامیون به هم فشار می آورند. به این ترتیب بعد از تخلیه بار و باز کردن بسته بندی کارتن اسباب کشی با مقدار زیادی وسایل آسیب دیده، لب پر شده و شکسته روبرو می شوید. به ویژه در مورد حمل بار  به شهرستان اهمیت چیدن وسایل بیشتر است. هر دست انداز جاده می تواند موجب آسیب به وسایل شود. چیدمان درست و اصولی فواید بسیاری دارد از جمله این موارد:

کاهش هزینه های باربری
کاهش تعداد دفعات رفت و آمد
عدم آسیب به وسایل اسباب کشی
افزایش سرعت خالی کردن بار
چگونه هزینه باربری و اسباب کشی را تا نصف قیمت کاهش دهیم؟

طریقه چیدن وسایل در کامیون باربری
نحوه چیدن وسایل در کامیون باربری
یک راه ساده برای مدیریت حمل بار اینست که از لوازم لیست تهیه کنید. حتی می توانید ترتیب بارگیری و جایگیری وسایل در کامیون را نیز از روی لیست مشخص کنید. به این ترتیب در روز اسباب کشی می دانید کدامیک از وسیله ها را زودتر در کامیون، بار بزنید. در ادامه راهنمایی های خوبی برای چیدن وسایل موقع اسباب کشی ارائه شده است. طبق همین لیست لوازم را در کامیون قرار دهید

سنگین تر ها مقدم هستند
لوازم سنگین تر اولین وسایلی هستند که باید در ماشین حمل بار، قرار بگیرند. گاو صندوق، پیانو، ماشین لباسشویی، ساید بای ساید، اجاق گاز و .... را نمی توان به تنهایی جابجا کرد. برای حمل این وسایل ۲-۳ لازم دارید. این وسایل سنگین در انتهای کامیون و دیوار پشت راننده به صورت کیپ و در کنار هم چیده می شوند. موقع چیدن این وسایل دقت کنید که همه وزن در یک طرف کامیون جمع نشده باشد و تعادل حفظ شود. پس از بارگیری دورتادور این لوازم با پتو یا پارچه های ضخیم، محافظت می شود که به یکدیگر آسیب وارد نکنند.

نحوه چیدن وسایل در کامیون باربری : قد بلندها
پس از بارگیری وسایل سنگین و عکس اسباب کشی نوبت به چیدن لوازم با اندازه بلندتر است! فرش های لول شده، مبلمان، قسمت های جدا شونده تختخواب چوبی و ... که اندازه درازتری دارند در این قسمت قرار می گیرند. برخی از این وسایل مثل فرش های لول شده در کف کامیون به صورت خوابیده و یا روی لوازم سنگین تر قرار می گیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۶
لیست باربری ها باربری

تصاویر اسباب کشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی